26 Haziran 2011 Pazar

Yaşandı Bitti Saygısızca




Veeeeeee sınavvv biteeerrr!! Nasıl sevindiğimi anlatmak için kelimelerden fazlası gerekli. Sınava girdiğimde çok heyecanlıydım duramadım son 5 dk falan ama son 45 e girdiğimizde aha dedim 45 dk sonra özgürüm resssmen özgürüm. Nitekim 15 dk kala çıktım sınavdan resmen koşa koşa indim merdivenleri.. Binadan çıktığımda Güneş o kadar parlak göründü ki gözüme, anlatamam. İçimden 'çıktım sınavdan heyooo bittiii be oww yeaaaa!!'' diye bağırmak, taklalar parandeler atmak, hoplamak zıplamak geçiyordu sadece. Eve gelene kadar sırıta sırıta gelmiş olmalıyım ki herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Her neyse, eve geldiğimde içimdeki bu heyecanı yatıştırmak için bi müddet kedilerimle güreştim bi süre. Yazın geldiğini yeni yeni hissediyorum resmen ya..
O değil de hala serbest olduğuma inanasım gelmiyor. Sanki biri beni sürekli takip altına almış bilgisayar açınca, kitap okuyunca kızıp bağıracak ''Neden çalışmıyorsun?!'' diyecek.. Soru çözme dürtüsüne engel olamıyorum, bunu nasıl yeneceğim hiç bilmiyorum :/
Her neyse, yaz programım belli oldu gibi. Önce Didim sonra İzmir sonra belki Ordu ondan sonrası Allah keriiiim :D
Sonuçlar açıklanana kadar kafam rahat ben de bu fırsatı sonuna kadar değerlendireceğim :D :D
Şimdilik hoşçakalıııııııııınnn :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder