14 Haziran 2011 Salı

eski dosta elveda..

Evin karşısındaki itfaiyenin yıkımına başladı belediye.. Benden de eski hatta en az aydın kadar eski olan emektar mekan.. Eski dostumjn gözümün önünde yıkılması gerçekten acı verici. Ama daha da acı verici olan şey itfaiye yerine balık hali ve restoran yapılacak olması.. Tamam bu size güzel görünebilir. Şehrin merkezinde bir balık restoranı hem de taze taze balıklar, gözünüzün önünde.. Ama bütün o balık kokusunu Özlem Çerçioğlu çekmeyecek! Ben çekeceğim! Ayrıca evin karşısındaki inşaatın ne derece sinir bozucu olduğu konusuna değinmeyeceğim bile.. Koskoca bi arazide olması da cabası!
Bugünü benim şikayet günüm ilan ediyorum sabahtan beri sinirim bozuk.. (havadan mıdır inşaattan mıdır) (akşamüstü güzel bi ahmakıslatan yedim ip askılıyla ıslanmak da ayrı bi fantezi meselesi tabi. Mevsimlerin suyu çıktı desem yeridir)
Her neyse, telefondan girmenin iğrenç tarafı çok uzun yazı yazamıyor olmam. O yüzden ben yine yazımı sonlandırıyorum.

Islanmamanız dileklerimle ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder