29 Haziran 2011 Çarşamba

Film Manyaklığı


Bir öğrenci için tatil demek; gezmek, dolaşmak ama en çok da sabahlara kadar film, dizi izlemek. Hatta bırak sabahlara kadarı, gözü çıkana kadar izlemektir gerektiğinde. Ve tabi ki ben de üniversite sınavından çıkmış zavallı bir öğrenci olarak bu işi layıkıyla yerine getirmeye çalışıyorum. Çalışmaktan değil de film seyretmekten kavanoz dibi gözlük takmaya başlayacağım.
Her neyse IMDB'nin ilk 250 sine başladım, yanında da dizi ve hatta oyun takviyesi yapıyorum. (Söylemeden geçemeyeceğim ben tam bir SIMS manyağıyım :D ) Akşam bi başlıyorum sabaha kadar ohooooo :D sonra öğlen kalkıyorum sıcak hafiften inince bi dışarı çıkıyorum sonra aynen devam maratona :D özlemişim ya!! Acısını çıkarmak lazım ama değil mi? :D
O zaman bana müsaade ben maratona devam ediyorum :) Gözlerinize iyi bakın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder