14 Haziran 2011 Salı

sınav telası

Malum, yaklaşan bir (aslında birden fazla) üniversite sınavı var önümüzde.. İlk sınavdaki şifre skandalları ve soruların absürdlüğü benim motivasyonumu ciddi anlamda düşürdü.. Yapımda emeği geçen herkese teşekkürler.. Tabi bu motivasyon olayı benim ders çalışma düzenime de yansıdı.. Ders çalışamama düzenine geçiş yaptım yavaş yavaş.. Hal böyle olunca son haftalarda bile konu yetiştirme telaşı içerisinde kaldım.. Hoş değil... İlk oturumun önümüzdeki hafta olması ve benim blog yazmaya başlamam sanırım içinde bulunduğum karamsarlığın bir göstergesi.. Her neyse, sınavlardan sonra daha çok yazacağıma eminim :) bloguma bu karamsarlık içinde başlamak istemezdim ama sistemin bir dayatması olarak görelim bunu..

Kendinize iyi davranın ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder