14 Haziran 2011 Salı

Dolunay



Ay değil mi hep bu duygusal olayların başlangıcı.. Şairlerin, yazarların ilham kaynağı.. Ben de tutuldum bu gece Dolunay'a.. İnsanı duygusal anında daha da duygusal yapıyor bu meret. Hele de deniz kenarındaysan, şehirden uzaksan daha da parlıyor gözünde. Ve tabi ki aşıksan..
Neyse ki şu an bu tanımların hiçbirine uymuyorum. O yüzden minimum düzeyde etkilendim bu sefer :) (minimum haldeyken oturup aşk meşk kokan bi yazı yazabiliyorsam maksimumdayken kim bilir neler yaparım. bak korktum kendimden)
Neyse zarar ziyan yok. Mehtaplı gecelerden bahsedip sizi ağlatacak kadar aşk acınızı hatırlatmaya hiç niyetim yok.
Bugün oturup bunları yazıyorsam kaçırdığım fırsatlara, yaptığım aptallıklara kızdığım içindir. 2. şans için ne kadar yalvarsam boş. Bugün gördüm yani on numara kapak oldu bana. Sen hangi akla hizmet arkanı dönüp gittiğin adamdan umut bekliyorsun ki? Eh müstahak bana. Uzun süre böyle leyla gibi gezerim artık. Kaçan balık büyük olur diye boşuna dememişler. Üniversiteye kısmet herhalde (tabi bu sene kazanabilirsem adamakıllı bi yerleri ki o da zor görünüyor. )
Bu konuda daha fazla konuşup rezil olmak istemiyorum. Çünkü yaptığım aptallıkların haddi hesabı yok.
Hadi iyi geceler, mucuklarım sizinle ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder